Emerce Conversion 2016: inspiratie en optimalisatie

  • Home
  •  / 
  • Events
  •  / 
  • Emerce Conversion 2016: inspiratie en optimalisatie

Emerce Conversion 2016: inspiratie en optimalisatie

emerce conversion improvenatorIn april 2016 vond het jaarlijkse Emerce conversion congres plaats. Dit jaar met onder andere Tania Wolf van Banana Splash, Lukasz Zelezny en de godfather van de neuromarketing Roger Dooley from Brainfluence. Het was een inspirerende dag met een aantal interessante learnings. Zo ontdekte ik de Improvenator om online optimalisatie niet alleen inzichtelijk te maken, maar direct ook de hele organisatie engaged te krijgen en leerde ik van Lukasz hoe je effectieve bezoeken scheidt van niet effectieve bezoeken en hoe je hierdoor scherpere inzichten uit je analytics data kunt halen. Ik schreef hierover een verslag op webanalisten.nl. De Engelse versie van dit verslag vind je op onlineoptimizers.eu.

Meer weten of ook een mooi verslag van jouw event. Neem dan contact op!

Over de auteur

ErikWebanalist en Online Marketeer
Erik Dekker is webanalist bij a.s.r. en eigenaar van Master-mind Online Marketing. Daarnaast is hij zeer geïnteresseerd in alle aspecten van online marketing. Hij schrijft hierover op Online Marketing Blog en af en toe als gastblogger op Webanalisten.nl en Marketingmed.

Related Posts

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt cookies. Door OK te kiezen of gebruik te maken van deze website geef je hiervoor toestemming. Kies 'Instellingen wijzigen' voor meer informatie.
Annuleren